ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ All i need از within temptation به همراه لینک دانلود

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ

Artist : within temptation

song : All i need

Album : the heart of everything

year : 2007




I’m dying to catch my breath

من برای نفس کشیدنم میمیرم و زنده میشم

Oh why don’t I ever learn?

چرا هیجوقت یاد نمیگیرم

I’ve lost all my trust,

من همه ی اعتمادم رو از دست دادم

though I’ve surely tried to turn it around

فکر میکنم که یقینا خسته شدم از بس اینو نگه داشتم

Can you still see the heart of me?

میتونی هنوزم قلب من رو ببینی

All my agony fades away

همه ی عذاب من از بین داره

when you hold me in your embrace

وقتی که تو منو توی اغوشت میگیری

Don’t tear me down for all I need

برای چیزایی که میخوام گریه نکن

Make my heart a better place

جاش کاری کن قلبم مهربون تر باشه

Give me something I can believe

بهم یچیزی بده که بتونم باورش کنم

Don’t tear me down

برای من اشک نریز

You’ve opened the door now, don’t let it close

تو در رو باز کردی و حالا نمیذاری بسته شه

I’m here on the edge again

من دوباره رو لبه ی تیغم

I wish I could let it go

ارزو میکردم میتونستم بیخیال شم

I know that I’m only one step away

و اینم میدونم که فقط یه قدم فاصله دارم

from turning it around

تا اینکه سقوط کنم

Can you still see the heart of me?

میتونی هنوزم قلب من رو ببینی

All my agony fades away

همه ی عذاب من از بین داره

when you hold me in your embrace

وقتی که تو منو توی اغوشت میگیری

Don’t tear me down for all I need

برای چیزایی که میخوام گریه نکن

Make my heart a better place

جاش کاری کن قلبم مهربون تر باشه

Give me something I can believe

بهم یچیزی بده که بتونم باورش کنم

Don’t tear it down, what’s left of me

اشکش رو در نیار ، چی پیشم جا گذاشتی ؟

Make my heart a better place

جای این کارا  از قلبم یه جای بهتری بساز

I tried many times but nothing was real

من خیلی وقت ها خسته شدم اما هیچ چیز واقعی نیست

Make it fade away, don’t break me down

کاری کن بره … روی من رو زمین نزن

I want to believe that this is for real

میخوام باور کنم که این حقیقت داره

Save me from my fear

من از ترس هام رهایی بده

Don’t tear me down

برای من گریه نکن

Don’t tear me down for all I need

برای چیزایی که میخوام گریه نکن

Make my heart a better place

جاش کاری کن قلبم مهربون تر باشه

Don’t tear me down for all I need

برای چیزایی که میخوام گریه نکن

Make my heart a better place

جاش کاری کن قلبم مهربون تر باشه

Make my heart a better place

جاش کاری کن قلبم مهربون تر باشه

Don’t tear it down, what’s left of me

اشکش رو در نیار ، چی پیشم جا گذاشتی ؟

Make my heart a better place

جاش کاری کن قلبم مهربون تر باشه


*نظر یادتون نره*

لینک دانلود : دانلود


  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۴/۰۶/۱۰
  • ۴۹۲۸۹ نمایش
  • هستی

Within temptation

نظرات (۱۱)

عالیه 

تشکر از شما هستی :)
واقعا این آهنگو گوش می دم برای چند دقیقه از زمین کنده میشم
awliye ham music ham lyrics music tnx for translate 
سه ساعت سایتای خارجی رو گشتم یه لینک دانلود فری پیدا نکردم. شانس آوردم اینجا رو پیدا کردم، خیلی ساده دانلود شد. ممنون
وای.این آهنگ فوق العاده است.تو ومپایر دیدم اما هیچ وقت نتونستم دانلودش کنم.
 خیلیییییییی زیبا بود دلم میخواد تا فردا اینو گوش بدم
وقتی خواننده می خونه دلم می خواد همراش فریاد بزنم.خیلی ممنون که ترجمه ش رو گذاشتین.     
!!Thats very nice!!
!!I love this film and Im a lover Damen!!
Thanks
با این ک الان فصل 8 خاطرات یک خون آشامم ولی وقتی صحنه ی رقصشون و آهنگشونو مرور کردم دلم میخواست داد بزنم.مرسییییییییییییییییییییییییییی دم هروی ک اینو گذاشت گرم...فوق العاده بود❤
ممنونم. عالی بود‌.

سلام کسی لیست اسم آهنگ های فصل یک ومپایرو داره ،پیداشون نمیکنم.

ممنون میشم بگید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی