ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ Dawn از Jason Walker به همراه لینک دانلود

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

  از ساندترکهای مجموعه تلویزیونی The Vampire Diaries به اسم down با صدای Jason Walker  که پیشنهاد میکنم حتماااااگوش بدیدد **


Artist : Jason walker
song : down
year : 2009




I don’t know where I’m at

نمیدونم دیگه کجام

I’m standing at the back

اون پشت ها ایستادم

And I’m tired of waiting

دیگه خسته شدم از انتظار

Waiting here in line, hoping that I’ll find what I’ve been chasing.

اینجا دارم انتظار میکشم و امید دارم تا سر اخر یه راهی پیدا کنم تا حرکت کنم

I shot for the sky

من به آسمون شلیک میکنم

I’m stuck on the ground

اینجا پام گیره و تکون نمیتونم بخورم

So why do I try, I know I’m gonna fall down

پس چرا دارم هنوز تلاش میکنم وقتی میدونم بلاخره از پا می افتم

I thought I could fly, so why did I drown?

فکر میکنم میتونم پرواز کتن … پس چرا من دارم غرق مشم

Never know why it’s coming down, down, down.

هیچوقت نفهمیدم و نمیفهمم چرا زمین گیر شدم ..

I’m not ready to let go

من هنوز اماذه رفتم نیستم

Cause then I’d never know

چون اونقوت هیجوقت نمیفهمم

What I could be missing

چه چیزی رو از دست دادم

But I’m missing way too much

اما بازم کلی از راه های نجاتمو گم کردم

So when do I give up, what I’ve been wishing for.

وقتی که تسلیم شدم از چیزی که ارزو میکردم براش

I’m stuck on the ground

اینجا پام گیره و تکون نمیتونم بخورم

So why do I try, I know I’m gonna fall down

پس چرا دارم هنوز تلاش میکنم وقتی میدونم بلاخره از پا می افتم

I thought I could fly, so why did I drown?

فکر میکنم میتونم پرواز کتن … پس چرا من دارم غرق مشم

Never know why it’s coming down, down, down.

هیچوقت نفهمیدم و نمیفهمم چرا زمین گیر شدم ..

Oh I am going down, down, down

اوه خدا من دارم از بین میرم و میمیرم

Can’t find another way around

نمیتونم هیچ راه نجاتی اینجا پیدا کنم

And I don’t want to hear the sound, of losing what I never found.

و دیگه هم نمیخوام  صدای این چیزی که هیچوقت پیداش نمیکنم رو بشنوم

I shot for the sky

من به آسمون شلیک میکنم

I’m stuck on the ground

اینجا پام گیره و تکون نمیتونم بخورم

So why do I try, I know I’m gonna fall down

پس چرا دارم هنوز تلاش میکنم وقتی میدونم بلاخره از پا می افتم

I thought I could fly, so why did I drown?

فکر میکنم میتونم پرواز کتن … پس چرا من دارم غرق مشم

Never know why it’s coming down, down, down.

هیچوقت نفهمیدم و نمیفهمم چرا زمین گیر شدم ..

I shot for the sky

من به آسمون شلیک میکنم

I’m stuck on the ground

اینجا پام گیره و تکون نمیتونم بخورم

So why do I try, I know I’m gonna fall down

پس چرا دارم هنوز تلاش میکنم وقتی میدونم بلاخره از پا می افتم

I thought I could fly, so why did I drown?

فکر میکنم میتونم پرواز کتن … پس چرا من دارم غرق مشم

Never know why it’s coming down, down, down.

هیچوقت نفهمیدم و نمیفهمم چرا زمین گیر شدم ..


لینک دانلود اهنگ:دانلود

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۴/۰۶/۰۸
  • ۳۸۹۷۹ نمایش
  • هستی

jason walker

نظرات (۸)

عالی بود مرسی
Coool
Echo رو هم پیشنهاد میکنم گوش بدین و ترجمه شو بخونین اونم فوق العادست!
سلام، ممنون
اسم آهنگ down هستش نه dawn
واقعا آهنگ خیلی قشنگیه 
من که خیلی دوس داشتم
ولی بازم توصیه میکنم حتما اکو رو گوش کنید اونم خیلی فوق العادس
عالی بود. اولین باره یه اهنگ انگلیسی اشکمو درمیاره

واقعا اهنگ قشنگیه اصلا نمیشه با گوش دادنش گریت نگیره

خوب بود آهنگ دیگه ای رو میشناسید که واسه ومپایر دایرز باشه؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی