ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه فارسی آهنگ بسیار زیبای نور راهنما از گروه راک بریتانیایی میوز


Artist : Muse Band

Album : The Resistance

Year : 2009


muse


Pure hearts stumble
In my hands, they crumble
Fragile and stripped to the core
I can't hurt you anymore

دل های پاک می لغزن (به معنی شرور شدن هم هست)
در دسـتانم، خرد می شوند
شکننده و از درون تهی
دیگه نمی تونم آزارت بدم
Loved by numbers
You're losing life's wonder
Touch like strangers detached
I can't feel you anymore

خیلی ها بهت عشق ورزیدن
تو داری شگفتی زندگی رو از دست میدی
مثل دو غریبه همدیگر رو لمس می کنیم
دیگه نمی تونم حسـت کنم


The sunshine trapped in our hearts
It could rise again
But I'm lost, crushed, cold and confused
With no guiding light left inside

خورشید در دل های ما اسیر شده
می تونـه یه روز دوباره طلوع کنـه
ولی من مغلوب، در هم شکسته، بی روح و دست پاچه ام
بدون نوری درونـم که من رو راهنمایی کنـه


Oooo
You were my guiding light
Oooo

تو نور راهنمای من بودی


Woah

When comfort and warmth can't be found
I still reach for you
But I'm lost, crushed, cold and confused
With no guiding light left inside

وقتی آسایش و گرما نایاب شد
باز هم خودم رو بهت می رسونم
ولی من مغلوب، در هم شکسته، بی روح و دست پاچه ام
بدون نوری درونـم که من رو راهنمایی کنـه


You're my guiding light
You're my guiding light
When there's no guiding light left inside
When there's no guiding light in our lives

تو نور راهنمای مـنی
تو نور راهنمای مـنی...
...وقتی نوری درونم نیست که راهنمائیم کنـه
وقتی دیگه هیچ نور راهنمایی تو زندگیمون نیست

لینک دانلود آهنگ : دانلود

منبع : مرثیه
  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۴/۰۶/۰۸
  • ۲۵۴۷ نمایش
  • میثاق

Guiding Light

muse

نظرات (۱)

حتما دانلود کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی