ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ فوق العاده زیبای  memories اثر Within temptation


Artist : within temptation

song : memories

Album : The Silent Force

year : 2005



Memories

خاطرات

In this world you tried

 در این دنیا سعی کردی

Not leaving me alone behind.

مرا تنها نگذاری

There’s no other way.

 راه دیگری نیست

I prayed to the gods let him stay.

برای خدایان دعا کردم تا بگذارند بماند

The memories ease the pain inside,

خاطرات درد درونم را آرام میکند

Now I know why.

حالا می فهمم چرا

All of my memories keep you near.

خاطراتم تو را نزدیک نگه می دارد

In silent moments imagine you here.

در سکوت تو را اینجا تصور می کنم

All of my memories keep you near.

خاطراتم تو را نزدیک نگه می دارد

Your silent whispers, silent tears.

زمزمه های خاموش تو,گریه های ساکتت

Made me promise I’d try

که قول بدهم سعی خواهم

To find my way back in this life.

تا راهم را در این زندگی پیدا کنم

I hope there is a way

امیدوارم راهی باشه

To give me a sign you’re ok.

که به من نشان بدهی که حالت خوب است

Reminds me again it’s worth it all

دوباره به یادم میاد که ارزشش را دارد

So I can go on.

پس می توانم ادامه میدهم

All of my memories keep you near.

خاطراتم تو را نزدیک نگه می دارد

In silent moments imagine you here

در سکوت تو را اینجا تصور می کنم

All of my memories keep you near.

خاطراتم تو را نزدیک نگه می دارد

Your silent whispers, silent tears.

زمزمه های خاموش تو,گریه های ساکتت

Together in all these memories

باهمدیگه در تمام این خاطرات

I see your smile.

تو را می بینم که لبخند می زنی

All the memories I hold dear.

تمام خاطراتِ تو را عزیز نگه می دارم

Darling, you know I will love you

عزیزم,می دانی که دوستت خواهم داشت

Til’ the end of time.

تا آخرزمان

All of my memories keep you near.

خاطراتم تو را نزدیک نگه می دارد

In silent moments imagine you here.

در سکوت تو را اینجا تصور می کنم

All of my memories keep you near.

خاطراتم تو را نزدیک نگه می دارد

Your silent whispers, silent tears.

زمزمه های خاموش تو,گریه های ساکتت

All my memories…

تمام خاطراتم….

لینک دانلود : دانلود

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • ۱۶۲۲۹ نمایش
  • هستی

Within temptation

نظرات (۴)

دنبال این آهنگ بودم

منو روانی میکنه، مرسی بابت لطفتون.
عالی بود
مرسی از آهنگ من فقط قسمت کوتاهی از این آهنگو دارم و خیلیم دوستش داشتم دستتون درد نکنه👍
عالی ترین و بینظیر ترین آهنگی بود که به عمرم شنیدم مرسی از اینکه لینکشو گذاشتین.
این آهنگ منو دیوونه میکنه:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی