ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ echo از jason walker به همراه لینک دانلود

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ


    از ساندترکهای مجموعه تلویزیونی The Vampire Diaries به اسم Echo با صدای Jason Walker که فوق العاده زیباست

Artist : Jason Walke
Song : Echo
Album : Midnight Starligh
Year : 2011


Verse 1: 


Hello, hello

سلام، سلام

 

anybody out there?

کسی اون بیرون هست؟

 

'cause I don't hear a sound 

من که هیچ صدایی نمیشنوم


alone, alone 

تنهای تنها


I don't really know where the world is but I miss it now

نمیدونم دنیام کجاست (اطرافیانم به چی مشغول شده اند)، ولی دلم براش تنگ شده


Refrain:

I'm out on the edge and I'm screaming my name like a fool at the top of my lungs,

روی لبه هستم و مثل یک دیوانه اسمم رو با تمام نفسم فریاد میزنم



Sometimes when I close my eyes I pretend I'm alright, but it's never enough

بعضی وقتا که چشامو میبندم وانمود میکنم که حالم خوبه، اما کافی نیست (  نمیتونم )



cause my echo, echo

چون بازتابِ صدام

 

is the only voice coming back

تنها صدایی هست که بهم برمیگرده


 my shadow, shadow 

سایه ام ( خاطراتم )


is the only friend that I have

تنها دوستیه که دارم


Verse 2: 


listen, listen

گوش کن 

 

I would take a whisper if, 

that's all you have to give 

حتی اگه نجوا تمامِ چیزی هستش که میتونی به من بدی، برای من ارزش داره


but it isn't, isn't 

ولی اونم نیس


you could come and save me 

میتونستی بیای و نجاتم بدی


try to chase it crazy right out of my head

این جنونو از سرم بیرون کنی


Refrain: 


I'm out on the edge and I'm screaming my name like a fool at the top of my lungs,

روی لبه هستم و مثل یک دیوانه اسمم رو با تمام نفسم فریاد میزنم



Sometimes when I close my eyes I pretend I'm alright, but it's never enough

بعضی وقتا که چشامو میبندم وانمود میکنم که حالم خوبه، اما کافی نیست ( نمیتونم )


cause my echo, echo 

چون بازتابِ صدام


is the only voice coming back

تنها صدایی هست که بهم برمیگرده

 

my shadow, shadow 

سایه ام


is the only friend that I have

تنها دوستیه که دارم


Bridge:

 

I don't wanna be down and

نمیخوام قبولش کنم

 

I just wanna feel alive and 

میخوام دوباره زنده بشم و


get to see your face again once again

بتونم دوباره تورو ببینم


I don't wanna be down and

نمیخوام قبولش کنم

 

I just wanna feel alive and 

میخوام دوباره زنده بشم و


get to see your face again once again

بتونم دوباره تورو ببینم


but 'til then

ولی تا اون موقع


Just my echo

فقط بازتاب صدام


my shadow

سایه ام


you’re my only friend

تنها دوستِ من


Refrain: 


I'm out on the edge and I'm screaming my name like a fool at the top of my lungs,

روی لبه هستم و مثل یک دیوانه اسمم رو با تمام نفسم فریاد میزنم



Sometimes when I close my eyes I pretend I'm alright, but it's never enough

بعضی وقتا که چشامو میبندم وانمود میکنم که حالم خوبه، اما کافی نیست ( نمیتونم )


cause my echo, echo

چون بازتاب صدام

 

oh my shadow, shadow

اَوه سایه ام


Hello, hello 

سلام، سلام


anybody out there?

کسی هست؟

  

لینک دانلود:لینک


  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۴/۰۶/۰۷
  • ۳۱۲۶۳ نمایش
  • هستی

jason walker

نظرات (۸)

عالی بود ممنون
خیلی خیلی آهنگ زیبایی هست.                                                                       جوری هست که هر چی گوش میدم ازش خسته نمیشم.                                         خیلی ممنون از سایت خوبتون.
یه قسمت اهنگ اشتباه نوشتید i don't wanna be down and
دراصل میگه.   I don't wanna be an island
سلام.
این آهنگ واسه کدوم قسمت ومپایر بود؟؟
عالیه عاشقشم خیلی این آهنگو دوس دارم
ممنون از اینکه این آهنگ رو در سایتتون قرار دادین
Foqolade qashng o ziba...lrc az trjome kmltoon

این آهنگ واسه فصل ۳ قسمت ۲ vampire diaries هستش 

واقعا اهنگ فوق العاده ایه👌👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی