ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه اهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ های خارجی

ترجمه آهنگ Talking To The Moon از Bruno Mars

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

ترجمه فارسی اهنگ احساسی و بسیار زیبای Talking To The Moon


**لینک دانلود در انتهای مطلب**


Artist : Bruno Mars

Song : Talking To The Moon

Album : Doo-Wops & Hooligans


Bruno Mars


 
I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back
I want you back
My neighbors think
I'm crazy
But they don't understand
You're all I have
You're all I have


من میدونم  تو جایی خارج از اونجایی
یه جای دور تو این اطراف
میخوام که برگردی
میخوام که برگردی
فکر و خیال من
من دیوونم
اونا نمیدونن
تو همه چیز منی
تو همه چیز منی



At night when the stars
light up my room
I sit by myself

Talking to the Moon
Try to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

تو شب وقتی که ستاره ها اتاق منو روشن میکنن
من با خودم میشینم
با ماه حرف میزنم
تلاش میکنم برای رسیدن به تو
در رویاها تو در جای دیگه ای هستی
حرف زدن با خودم،ایا من دیوونم؟
چه کسی تنها نشسته و با ماه حرف میزنه؟



I'm feeling like I'm famous
The talk of the town
They say
I've gone mad
Yeah
I've gone mad
But they don't know
what I know

Cause when the
sun goes down
someone's talking back
Yeah
They're talking back

من احساس خوبی دارم
من شدم شهره ی شهر
اونا میگن من دیوونم
اره
اما اونا نمیدونن که من از چی خبر دارم
چون وقتی افتاب پایین میره
بعضی ها میگن که گذشت
اره
اونا میگن گذشت



At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Try to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

Ahh Ahh
Ahh Ahh



تو شب وقتی که ستاره ها اتاق منو روشن میکنن
من با خودم میشینم
با ماه حرف میزنم
تلاش میکنم برای رسیدن به تو
در رویاها تو در جای دیگه ای هستی
حرف زدن با خودم،ایا من دیوونم؟
چه کسی تنها نشسته و با ماه حرف میزنه؟
      اوووو اووو


Do you ever hear me calling?
Cause every night
I'm talking to the moon
Still trying to get to you

In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I know you're somewhere out there
Somewhere far away

تو به من گوش میدی؟
چون من هرشب با ماه حرف میزنم
بازم سعی میکنم که تو برگردی به من

 

در رویاها تو در جای دیگه ای هستی
حرف زدن با خودم،ایا من دیوونم؟
چه کسی تنها نشسته و با ماه حرف میزنه؟
من میدونم  تو جایی خارج از اونجایی

یه جای دور تو این اطراف


لینک دانلود : ورژن اکوستیک

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۰۷
  • ۵۷۱۳۶ نمایش
  • میثاق

Bruno Mars

نظرات (۱۱)

ببخشید ولی ترجمش ریده بود
من که از ترجمش هیچی نفه میدم میشه بهتر ترجمهکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی ترجمه بدی بود

هر شاسکولی میدونه نیبر میشه همسایه ... اینجا فکر و خیال معنیش کردن :|

tarjome awliiiiii boooooooooood :D:D:D
بسیار زیبا و عالی....ممنونم از زحمت ترجمه.خیلی دنبالش بودم
 شما که میدونین چرا اومدین 

خیلی عالی 

خسته نباشی♡

ترجمش کاملا اشتباهه/:

ترجمه اشکال داشت... ترجیح دادم از روی متن انگلیسیش دنبال کنم، به هر حال مرسی

خوب بود ممنون از زحمتتون فقط یک اشتباهاتی داشت نیجبرد میشه همسایه ولی در کل خوب بود خسته نباشید🖤🖤

ترجمشو از ترنسلیت برداشتین که انقدر ریدست؟:|||

ودف 😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی